OBCHOD JE V PROCESU TESTOVÁNÍ!!!

Obchodní podmínky

Obchodní podmínky Jerashop.cz

 

1. Úvodní ustanovení

Tyto obchodní podmínky (dále jen „OP“) platí pro nákup v internetovém obchodě Jerashop.cz,
provozovaném fyzickou osobou:

Tomáš Jeřábek
IČO: 073 49 718
Sídlo: Jindřichov 145, 788 23 Jindřichov
Místo podnikání: Jindřichov 85, 788 23 Jindřichov
Kontaktní e-mail: kovarstvi-jerabek@email.cz Kontaktní
telefon: +420 728 670 784

(dále jen „Prodávající“)

a upravují vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi Prodávajícím a jinou fyzickou či právnickou osobou (dále jen „Kupující“) prostřednictvím internetového obchodu Prodávajícího.

Internetový obchod je Prodávajícím provozován na webové adrese www.jerashop.cz.

 

2. Předmět kupní smlouvy

Předmětem kupní smlouvy je zboží nabízené Prodávajícím na webových stránkách Jerashop.cz. Všechny prezentace zboží umístěné ve webovém rozhraní obchodu jsou informativního charakteru a Prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.

Charakteristika zboží:

Veškeré produkty prodávané na Jerashop.cz jsou ručně vyrobené originály. Z tohoto důvodu je potřeba počítat s tím, že každý výrobek je jedinečný a mohou se u něj vyskytnout drobné odchylky v přesnosti provedení, rozměrech, barvě či vzhledu oproti fotografiím a popisu na webu. Tyto odchylky nejsou vadou zboží, ale projevem jeho ruční výroby a originality.

3. Objednávka a uzavření kupní smlouvy

1. Objednávka:
Kupující objednává zboží prostřednictvím objednávkového formuláře na webovém rozhraní obchodu. Objednávka obsahuje zejména  seznam objednávaného zboží, cenu, způsob dopravy, kontaktní údaje Kupujícího.

2. Potvrzení objednávky:
Po odeslání objednávky obdrží Kupující e-mailové potvrzení o přijetí objednávky. Toto potvrzení neznamená přijetí návrhu na uzavření kupní smlouvy.

3. Uzavření kupní smlouvy:

Kupní smlouva je uzavřena okamžikem doručení závazného přijetí objednávky ze strany Prodávajícího Kupujícímu. Závazné přijetí objednávky je zasláno e-mailem a obsahuje rekapitulaci objednávky.

4. Dostupnost zboží:
Pokud zboží není skladem, nebo jeho výroba trvá déle než obvyklá dodací lhůta, bude Kupující informován o této skutečnosti e-mailem nebo telefonicky.

5. Prodávající si vyhrazuje právo odmítnout objednávku v případě, že zboží není skladem, došlo k zjevné chybě v ceně nebo popisu zboží, nebo v případě, že Kupující v minulosti porušil tyto obchodní podmínky.

 

4. Uživatelský účet

1. Na základě registrace kupujícího provedené na webové stránce může kupující přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní může kupující provádět objednávání zboží (dále jen „uživatelský účet“). V případě, že to webové rozhraní obchodu umožňuje, může kupující provádět objednávání zboží též bez registrace přímo z webového rozhraní obchodu.

2. Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen bez zbytečného prodlení aktualizovat, a to vždy nejpozději před objednávkou kupujícího. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.

3. Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu a bere na vědomí, že prodávající nenese odpovědnost za porušení této povinnosti ze strany kupujícího.

4. Kupující není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.

5. Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy kupující svůj uživatelský účet déle než 1 rok nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy (včetně obchodních podmínek).

6. Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.



5. Cena zboží a platební podmínky

1. Cena zboží:
Veškeré ceny zboží jsou uváděny v českých korunách (Kč) a jsou konečné, jelikož Prodávající není plátcem DPH. Ceny zboží nezahrnují náklady na dopravu a případné platby za dobírku, které budou připočteny k celkové ceně objednávky.

2. Způsoby platby:

Kupující může uhradit cenu zboží a náklady na dopravu jedním z následujících způsobů:
○ Bankovním převodem na účet Prodávajícího (pokyny k platbě budou zaslány po potvrzení objednávky).
○ Online platbou prostřednictvím platební brány (Shoptet pay).
○ Na dobírku při převzetí zboží (účtován je poplatek za dobírku). U objednávek s celkovou hodnotou zboží 5000 Kč a více není platba na dobírku možná, je vyžadována platba předem.
○ Zakázkové úpravy: Pokud si zákazník přeje zakázkovou úpravu produktu na míru, je dodací doba 2-6 týdnů a platba předem je vyžadována bez ohledu na celkovou cenu objednávky.
○ Osobní odběr: Při osobním odběru je možná platba předem, nebo platba v hotovosti na místě.

3. Splatnost:
V případě platby bankovním převodem je cena splatná do 3 dní od potvrzení objednávky. Pokud není platba v tomto termínu přijata, Prodávající si vyhrazuje právo objednávku zrušit.

 

6. Dodací podmínky

1. Způsoby dopravy:
Prodávající zajišťuje dopravu zboží prostřednictvím smluvních přepravců Zaslat.cz (One by Allegro, PPL, DPD, GLS)na adresu určenou Kupujícím. Možné způsoby dopravy a jejich ceny jsou uvedeny ve webovém rozhraní obchodu.

2. Dodací lhůta:
Dodací lhůta je obvykle 2-5 pracovních dnů od přijetí platby nebo od potvrzení objednávky (v případě dobírky). V případě nedostupnosti zboží nebo jiných komplikací bude Kupující neprodleně informován o předpokládaném termínu dodání.

3. Osobní odběr:
Osobní odběr je možný na adrese Jindřichov 85, 78823 Jindřichov, po předchozí telefonické domluvě.

4. Převzetí zboží:
Kupující je povinen si zboží při převzetí od přepravce řádně zkontrolovat. V případě zjištění poškození obalu nebo obsahu zásilky je Kupující povinen s přepravcem sepsat zápis o poškození a neprodleně informovat Prodávajícího.

 

7. Odstoupení od smlouvy

1. Právo spotřebitele na odstoupení:
Kupující, který je spotřebitelem (fyzická osoba jednající mimo rámec své podnikatelské činnosti), má právo odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží. V případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží.

2. Způsob odstoupení:
Pro odstoupení od smlouvy je Kupující povinen zaslat Prodávajícímu jednoznačné prohlášení o odstoupení od smlouvy (např. dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb nebo e-mailem). Pro odstoupení může Kupující použít i vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, který je k dispozici na webových stránkách Prodávajícího ve spodní části stránky Obchodní podmínky

3. Vrácení zboží:
Kupující je povinen zboží vrátit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, na adresu Prodávajícího. Náklady na vrácení zboží nese Kupující. Zboží musí být vráceno kompletní, nepoškozené a v původním obalu.

4. Vrácení peněz:
Prodávající vrátí Kupujícímu všechny přijaté platby, včetně nákladů na dodání zboží (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku Kupujícím zvoleného způsobu dodání, který je dražší než nejlevnější standardní způsob dodání nabízeným Prodávajícím), bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Platby budou vráceny stejným způsobem, jakým Kupující platbu provedl, pokud se s Kupujícím nedohodne jinak. Prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky dříve, než obdrží zboží, nebo než mu Kupující prokáže, že zboží odeslal zpět.

5. Výjimky z práva na odstoupení:
Právo na odstoupení od smlouvy se nevztahuje na zboží, které bylo upraveno podle přání Kupujícího, zboží podléhající rychlé zkáze, zboží vyňaté z hygienických důvodů z obalu nebo zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím.

 

8. Reklamační řád (Práva z vadného plnění)

1. Odpovědnost za vady:
Prodávající odpovídá Kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména Prodávající odpovídá Kupujícímu, že v době, kdy Kupující zboží převzal:
○ má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které Prodávající nebo výrobce popsal nebo které Kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jím prováděné,
○ se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití Prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
○ zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
○ je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti
○ zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů. Upozornění k ručně vyrobenému zboží: Vzhledem k ruční povaze výroby, jak je uvedeno v bodě 2 těchto OP, drobné odchylky v rozměrech, barvě, textuře nebo vzhledu, které jsou typické pro ruční práci a neodporují obecnému popisu zboží, nejsou považovány za vady zboží. Upozornění k reklamaci: Reklamace se nevztahuje na vady vzniklé:
○ Běžným opotřebením zboží způsobeným jeho obvyklým užíváním.
○ Nesprávným používáním, nedodržením pokynů k údržbě, zanedbáním péče o zboží nebo jiným nevhodným zásahem Kupujícího či třetí osoby.

2. Lhůta pro uplatnění práv:
Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí.

3. Způsob uplatnění reklamace:
Reklamaci je Kupující povinen uplatnit u Prodávajícího bez zbytečného odkladu po zjištění vady, a to zasláním e-mailu na
kovarstvi-jerabek@email.cz nebo písemně na adresu místa podnikání Prodávajícího: Jindřichov 85, 788 23 Jindřichov. V reklamaci musí být uvedeno jméno Kupujícího, číslo objednávky, popis vady a návrh způsobu vyřízení reklamace.

4. Vyřízení reklamace:
Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se Prodávající s Kupujícím nedohodne na delší lhůtě.

5. Práva z vadného plnění:
Má-li zboží vadu, může Kupující požadovat:
○ Dodání nové věci bez vad nebo opravu věci.
○ Přiměřenou slevu z kupní ceny.
○ Odstoupení od smlouvy (v případě podstatného porušení smlouvy nebo pokud nelze vadu odstranit, nebo pokud Prodávající vadu neodstraní v přiměřené lhůtě).
○ Podrobnější informace o právech z vadného plnění naleznete v občanském zákoníku.

 

9. Ochrana osobních údajů

1. Prodávající zpracovává osobní údaje Kupujícího v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (GDPR) a zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů.


2. Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou uvedeny v samostatném dokumentu „Zásady ochrany osobních údajů“, který je dostupný na webových stránkách Prodávajícího.


10. Závěrečná ustanovení

1. Tyto obchodní podmínky se řídí právním řádem České republiky, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

2. Veškeré spory, které vzniknou z těchto obchodních podmínek nebo kupní smlouvy, budou řešeny smírnou cestou. Nedojde-li ke smírnému řešení, budou spory řešeny příslušnými soudy České republiky.

3. Orgánem pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů je Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa:
www.coi.cz.

4. Prodávající si vyhrazuje právo tyto obchodní podmínky měnit. Změny obchodních podmínek jsou účinné dnem jejich zveřejnění na webových stránkách Jerashop.cz. Práva a povinnosti smluvních stran vzniklé po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek nejsou dotčeny.


5. Souhlas s obchodními podmínkami:

Odesláním objednávky Kupující potvrzuje, že si tyto obchodní podmínky přečetl, porozuměl jim a bez výhrad s nimi souhlasí.

 

 


PŘÍLOHA Č. 1 - FORMULÁŘ PRO REKLAMACI

Adresát:   

Uplatnění reklamace

Datum uzavření Smlouvy:

 

Jméno a příjmení:

 

Adresa:

 

E-mailová adresa:

 

Zboží, které je reklamováno:

 

Popis vad Zboží:

 

Navrhovaný způsob pro vyřízení reklamace, případně uvedení čísla bankovního účtu pro poskytnutí slevy:

 

Zároveň žádám o vystavení potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem toto právo uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem včetně data a způsobu vyřízení reklamace.

 

Datum:

Podpis: 

 

 


 

PŘÍLOHA Č. 2 - FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Adresát:

Tímto prohlašuji, že odstupuji od Smlouvy:

Datum uzavření Smlouvy:

 

Jméno a příjmení:

 

Adresa:

 

E-mailová adresa:

 

Specifikace Zboží, kterého se Smlouva týká:

 

Způsob pro navrácení obdržených finančních prostředků, případně uvedení čísla bankovního účtu:

 

 

 

Datum:

Podpis: